Wednesday, November 18, 2009

Menjaga Hati


masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku

hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak disini lagi kau telah berpaling

biarkan aku menjaga perasaan ini
menjaga segenap cinta yang telah kau beriengkau

pergi aku takkan pergi
kau menjauh aku takkan jauh

sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
ooh oooh


masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu

aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kau kini diseberang sana

andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

2x
sejujurnya ak masih mengharapkanmu

oooh ooohh

2 comments:

Unknown on December 14, 2009 at 11:44 AM said...

emmmm...mendalam sungguh tulisan u tu...lagu ker?tu ker cewek u skrg?sumea ada die jerk...hehehe...iye la tu...

Pak Karim on December 14, 2009 at 7:36 PM said...

Suria: Hanya sekadar lagu, ilusi penulis sahaja

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails
Name:
Email Address:

For fast action and better services to avoid any miss-communication, please enter the following details:

Guest Contact No:
Please enter your details of comment / complaint

Form provided by Freedback.
 

Pak Karim Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template